^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘

!V PRODEJI!




˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘^˘

Hnutí za práva zvířat!

11. dubna 2009 v 20:52 | Nelien |  Pomozte zvířatům!

HNUTÍ ZA PRÁVA ZVÍŘAT

U nás se za práva zvířat angažují např.organizace Svoboda zvířat(www.svobodazvirat.cz) ,Ochránci hospodářských zvířat(www.ohz.cz), Společnost pro zvířata(www.spolecnostprozvirata.cz) nebo Different Life(www.differentlife.cz).
S propagací vegetariánství souvisí např.i kampaň proti prodeji vánočních kaprů.Aktivisté ze Svobody zvířat se snaží společnou kampaní s polskými kolegy(www.krvavevanoce.cz) poukázat na utrpení každoročně působené asi dvěma milionům kaprů.

dál...

TRANSPORTY ZVÍŘAT:Zvířat při nich prožívají strach, v zimě jsou vystavena mrazu, v létě vysoké teplotě, nedostávají dostatek krmiva ani vody.Objevují se dva základní typy reakcí:"ztráta na váze" a "cestovní horečka".Transporty se týkají snad všech tvz. hospodářských zvířat- teat, krav, prasat, ovcí, drůbeže atd.
Cesta na smrt:Svoboda zvířat upozorňuje na transporty živých koní z Polska do Itálie prostřednicvím kampaně Cesta na smrt.Z koňmi zacházi strašně.Mučí je.

Každým rokem je z Polska vyvezeno asi 30 000 koní do Itálie na jatka. Ti jezdí hladoví, žízniví a vyděšení až pět dní. Jejich cesta představuje jeden z nejkrutějších a nejméně kontrolovaných způsobů transportu zvířat.

TESTOVÁNÍ NA ZVÍŘATECH:Pokusy na zvířatech(tvz.vivisekce).Testování zvířat se dělá za živa.Zvířata nejsou uspané a oni je řežou za živa.

Takže proč my zvířatům ubližujeme?Oni nám nic nedělají...a my jim děláme mnoho potíží...VĚTŠINA LIDÍ NA TOMTO SVĚTĚ JSOU BESTIE!!!

O propojenosti hnutí za práva zvířat a vegetariánského hnutí svědčí např. první bod mezi radami Svobody zvířat, jak bojovat proti vivisekci(chirurgické zákroky bez umrtvení) zní:"Předně se snažte zůstat zdraví-skrze plonohodnotnou vegtariánskou výživu, vyvarování se alkoholu, cigaretám a stresu spolu s pěstováním sportu...", protože zdravý člověk nebude užívat žádné léky včetně těch, které jsou testované na zvířatech.


OBLEČENÍ BÝVÁ TAKÉ SPOJENO S UTRPENÍM ZVÍŘAT.JEDNÁ SE O RŮZNÉ VÝROBKY Z KŮŽE (BOTY, OPASKY, TAŠKY), ALE I KOŽEŠINY.O RAZANTNÍM ODMÍTÁNÍ KOŽEŠINOVÉ MÓDY SVĚDČÍ NAPŘ.NÁZEV ČLÁNKU"KOŽICH JE VRAŽDA."SVOBODA ZVÍŘAT VEDE KAMPAŇ "PROTI SRSTI," JEJÍMŽ CÍLEM JE "UKONČENÍ NEBO OMEZENÍ ČINNOSTI KOŽEŠINOVÝCH FAREM."

VLNA:Ovce jsou při stříhání brutálně hozeny na zem a v rekordním čase ostříhány.Jejich poškození jsou na denním pořádku.Nahá těla jsou bez možnosti ochrany vydána napospas extrémním teplotám, dokud vlna znovu nenaroste.




PEŘÍ:Škubání peří způsobuje husám zranění a ponechává je bez tepelné ochrany stejně jako ovce.Husy jsou po 4-5 cyklech škubání zabity na jatkách.

HEDVÁBÍ:Hedvábí je vlákno tkané housenkami bource morušového, které se při jeho výrobě vaří živé.


Prosím všechni lidišky, kteří mají blog ať si to skopčí a dají si tento článek na blog...
Děkuju moc...

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Ascaria Ascaria | Web | 11. dubna 2009 v 21:07 | Reagovat

Nelien potěšila jsi mě...jelikož jsem to psala já tak jsi mě moc potěšila...napsala jsem to já a už je to na pár blogů...u mě na blogu tam napsaly jenom dva lidi komentáře k tomuto článku...já to nechápu a napsala mi tam jenom Garfildka a Kari...nechápu jak lidi můžou být takový...psala jsem to roztřesenýma rukama...je to hrozné...vyjadřuju vřelí dík že sis to skopčila...jsem ráda že se ůj psaný článek takhle rosšiřuje...jo namysly si že se vychvaluju tím že jsem ho napsala já, ale prostě patří ti vřelí DÍK...To mi poradila mamča ať to dám na blog...a jsem ráda že se to takhle šíří...díky Nelien

2 Neli Neli | 11. dubna 2009 v 21:23 | Reagovat

[1]: Opravdu jsi to psala? Pak ti patří můj velký obdiv :) Byla samozřejmost, že jsem si to překopírovala na blog, opravdu už nemám slov, co všechno se děje a čeho jsou lidi schopní. U Garfield na blogu jsem byla dokonce šokovaná, že nějací dva exoti hlasovali v anketě o týrání zvířat, že je jim to ukradené!! Tohle fakt nepochopím. Taky jsem ráda, že se ten článek tak šíří :)

3 Ewilan Ewilan | Web | 12. dubna 2009 v 10:53 | Reagovat

Sestři...tohle mi nedělej, prosím. Sama víš, že pokaždý, když vidím takovýhle články, je mi strašně. Lidi jsou strašný a co dokážou udělat s těmi, co se nedokáží bránit a musí jen trpět, je vážně hnus:(:(:(
Jinak klobouk dolů před autorkou tohoto článku...

4 Bea Bea | 12. dubna 2009 v 15:00 | Reagovat

Je to hnusné.. Je mi jich opravdu líto. Vždyť nikomu nic neudělali!! Nikdy bych nechtěla být zvíře..:(

5 Amira Amira | Web | 12. dubna 2009 v 15:16 | Reagovat

tak toto jr naozaj krute.. bolo to tam krasne a strucne vyjadrene... nepotrebujeme k zivotu vsetky tie veci ale i tak ich berieme..
ale je to naozaj strasne a dufam, ze sa to zlepsi...

6 Amálka Amálka | E-mail | Web | 12. dubna 2009 v 22:12 | Reagovat

Asi před měsícem jsem viděla jedno hnusné video na tohle téma...bylo to opravdu děsný, skoro jsem večer neusnula. To co jim někdy lidi dělají je odporný-kdybych mohla postarala bych se o to, aby si to pořádně odskákali. Grrr...:(

7 Terka Terka | Web | 14. dubna 2009 v 14:17 | Reagovat

Já nedokážu se dívat na to co snimi ti "lidé" dělají, je to hnus! Mám kamarádku která má jednoho koně, dobrá zlobí, je někdy moc nebezpečný, ale ani ona ho za to moc netrestá, když ji chce kousnout, tak mu to oplatí tím že ho trochu bouchne přes nos, ale nikdy by nedokázala snést to že by mu fakt ublížila, ty obrázky jsou tak roztomilé a co potom doopravdy!!! :-(

8 Saruman Saruman | Web | 14. dubna 2009 v 16:53 | Reagovat

Je to hnus, jaké jsou lidi bestie...obzvlášť když vidím, jak v Kanadě masakrují ty bezbranné tuleně...hajzlové jedni!!!

9 Lištička Lištička | Web | 14. dubna 2009 v 21:29 | Reagovat

Ona se nám jednou příroda za všechno pomstí...

10 Eva Eva | 16. dubna 2009 v 12:07 | Reagovat

Je to zajímavý článek i když s ním ve všech bodech nesouhlasím. Jasně, že koně by měli být lépe přepravováni a chirurgické zákroky by  se neměli dělat zvířatům za živa nebo aspoň bez uspání. Souhlasím i s kožešinami a dalšími výrobky z kůže. Ale to je tak všechno.
Jasně, ovce asi trpí, ale dovedete si představit žít jen z umělých vláken? Já tedy ne. Už takhle máme kolem sebe plno umělotin. A u ovcí se tento způsob praktikoval už odedávna. Asi je nejlepší, nevím. Mohli by to dělat šetrněji, ale  úplně s tím přestat? TO NE!
Další, kdyby neoškubovávaly husy, kačeny atd. tak by se nám asi tak hezky v noci nespalo, že?
Bez hedvábí bych se obešla, ale uvažovali jste někdy, že někdy se docela hodí a hedvábné věci jsou také více příjemné? No a za druhé, kdyby to nedělali motýl bource morušového by se začal hrozně rozmnožovat a byl by přemnožený, takže vlastně my jsme jako by přirození nepřátelé bource morušového.
Vegetaránství mi také není blízké. Člověk je všežravec a tudíž by měl jíst i maso. Příroda to tak zařídila, tak už to prostě je.
Takže tenhle článek je dobrý z jednoho hlediska a to že zvířatům se nemá zbytečně ubližovat. jenže když přestaneme s tím, tak si stejnak ti velcí rejpalové najdou nějakou skulinu a budou zase prohlašovat, že krávám vadí když je dojíme, rozstliny nemají rády že je jíme atd.
A ptám se tedy kam bychom se potom dostali?
Člověk by se měl chovat slušně k přírodě, ale neměl by zapomínat, že je z ní také živ, šacen, má z ní obydlí. Kdybychom s tím přestali, můžeme se rovnou také prohlásit za zvířata bez mozku a znovu začít žít v jeskyních.

11 Neli Neli | 16. dubna 2009 v 17:08 | Reagovat

Evo, samozřejmě je to tvůj názor. Ale já se k tomu prostě musím vyjádřit. Myslím, že užívat si pohodlí na úkor bolesti jiných živých tvorů je sobeckost. Nevím co je špatného na umělých věcech, podle mě je to jen dobře. Dnes už existuje spoustu napodobenin - třeba polštáře se vůbec nemusí plnit peřím a skoro už se to podle mě ani nedělá, stejně tak vlna se dá nahradit umělou a člověk ani nepozná rozdíl. Ano, je pravda, že toto - ovčí vlna, škubání hus atd. - ještě není nic tak hroznýho jako je jiné týrání, ale i tak to ta zvířata bolí. Nám by se asi taky moc nelíbilo, kdyby nám někdo trhal chlupy nebo surově holil vlasy, že?
Pak je tu další věc, kterou nemám ráda - přemnožení. Kdo nám dává právo určovat, jaké zvíře je a není přemnožené a jaké má a nemá právo na život? Víte, který živočišný druh je momentálně na naší planetě nejvíce přemnožen? LIDI. Ano, lidi. A hubí nás snad někdo? Příroda se umí zařídit sama i bez našeho zásahu. Uměla to dřív (kydž jsme ještě neexistovali) a umí to i dnes.
A ještě poslední dodatek: zvířata nejsou bez mozku. Jsou inteligentní, sice nedosahují naší inteligence, ale inteligentní jsou. A v mnoha směrech nad námi vynikají.
Ohledně vegetariánství je to jiná věc, to je každého věc, zda maso jí či ne.
Tak, to je můj názor.
PS: souhlasím s Lištičkou: příroda se nám jednou pomstí a myslím, že s tím už začala.  

12 Eva Eva | 17. dubna 2009 v 17:16 | Reagovat

Dobře s tím jak jsem napsala, že zvířata nemají mozek tak zato se omlouvám. Prostě jsem to tam jen tak plácla. Ale i kdybych napsala, že můžeme se už rovnou můžeme prohlásit za zvířata, která nedosahují naší inteligence a hned se můžeme přestěhovat se do jeskyní, tak by to zase někomu vadilo.
Ale to je jedno. Já si stejně myslím, že i kdyby se člověk začal chovat jinak, tak by mu to pomohlo, ale i ublížilo. Jasně, zvířata by netrpěla, ale my lidé, zvykli bysme si na to? Asi težko. Žít bez masa? Bez mléka? Nebo bez jiných produktů a nemusí to být jídlo co zvířata produkují? To asi ne. na to jsme moc pohodlní.
A navíc v přírodě je to zařízeno tak, že silný zabije slabšího. Což se dá také přeložit jako, že chytrý zabije hloupého(a nebo pro ty kdo by mě zase chtěli brát za slovo méně inteligentního než je on sám).
Lev by taky mohl přestat jíst maso, protože to jeho kořist bolí, když jí zabíjí. A začít žrát trávu i když se mu z ní dělá zle a může umřít.
Znovu opakuju příroda už to tak prostě zařídila. Myslím si že většina lidí(a tím myslím i ty, kteří zde nepřispějí komentářem) na to má podobný názor jako já. A nebo když si přečtou tento článek, tak si říkají jaká je jich škoda a jak je jim jich líto, ale aby s tím něco udělali? To ne. Za pár hodin či dní stejně půjdou do obchodu a koupí si třeba hedvábné šaty, nebo polštář s husím peřím. Takže co je lepší?
Já byhc řekla, že lepší je brát svět takový jaký je a nedělat si ideály, protože svět vás stejnak vždy zklame. A takoví lidé, co zde napíší jak jim je těch zvířatek líto, ale v hloubi duše to (myslí)nemyslí važně a jdou si koupit opět třeba to hedvábí. To je podle mě přetvářka a ta je horší, než když zastávám názor, že husí peří a vlna, zase tolik zvířatům neubližují když si to od nich bereme.

13 Ascaria Ascaria | Web | 2. května 2009 v 15:39 | Reagovat

[12]: Evo víš co ti řeknu???Příroda né že se nám pomstí.Protože příroda není pomstychtivá ta umí odpouštět.Ona se nám nepomstí, ale něco nám udělá a způsobíme si to sami.My ji totiž ničíme a ona neví co má dělat.Matka země neví co má dělat.Abych řekla pravdu tak je matka země zblblá.Příroda neví co má dělat protože ona je bezbraná, ale jednou už nebude bezbraná.Asi mě budete tady všichni považovat za blázna protože já věřím, že v lesích, džunglích, na pouštích atd.žijí elementární bytosti jako jsou elfové, víly atd.Hodně lidí věří na anděly kteří pečují o nás lidi tak proč by nemohly pečovat elfové, víly atd.o zvířata a celou přírodu?My když takhle ubližujem zvířatům tak elementární bytosti už umí být pomstichtivé.Budou válčit však uvidíte sami.Budou říkat sopkám ať vybuchují(To je krev matky země, která neví co už dělat), litosférickým deskám ať se pohybují(její popraskaná pokožka kterou denně ničíme), mořím oceánům ať dělájí záplavy(to jsou slzy matky země)Ať jsou bouřky, tornáda atd.Oni se nám pomstí.
Jo a jak jsi tam psala že zvíře zabíjí druhé tak je to pravda.Ale víš jak ot dělají?Nedávno jsem četla v knížce, že vždy to dotyčné zvíře které chce zabít nějaké jiné zvíře tak že ho vždy zhipnotizuje a pak zabije.To zvíře už ví že jde na smrt.Evo si úplně pozadu..nevíš NIC O UTRPENÍ ZVÍŘAT.Pro mě si SOBEC KTERÝ JE ÚPLNĚ VEDLE....říkej si o mně co chceš...

14 Zuzuzuza Zuzuzuza | 11. května 2009 v 20:22 | Reagovat

To je hnus!!! My máme doma taky slepice ale rozhodně je netýráme!!! Několikrát denně jim dáváme čerstvé zrní a vodu, mají svůj "výběh" a oškubeme je až když je zabijeme (a zabíjíme je tak aby to bylo rychlé a co nejméně je to bolelo).... Podle mě je jasné že nejíst maso se nedá ale i zvířata si zaslouží důstojný život a smrt......

15 nerrti nerrti | Web | 7. června 2009 v 14:06 | Reagovat

Mně nedá abych k tomu něco neřekl. Přečetl jsem si posledních tuším pět komentářů. Eva, neli, pak zas Eva, Ascaria a ten poslední mi nepřijde tak důležitý.
Na jednu stranu souhlasím s Evou. Svět už je takový. Ne každému se může dostat to co chce a lidé by si na to prostě nezvykli. Jsme krutí jak ke zvířatům, tak k sobě samým. Myslím že Eva je velmi racionální, a neřekl bych že je sobecká. Jen na věc pohlíží jinak než vy. Pohlíží na ni prostě realisticky. Říkám lidé jsou už takoví a s tím se nic nezmění.
Na druhou stranu souhlasím zase s Neli. Ale to je zase otázka lidství. Lidé jsou s prominutím svině. Jsou přemnožení. Jsou odporní. Nestačí jim, že JSOU a žijí. Musejí ubližovat.
Ale co zmůžeme... může za to jedinec? Jaký na tom má podíl žena v továrně, která oškube husu? Ta žena potřebuje peníze aby se sama uživila a nikde jinde ji nevzali. A jaký podíl na tom má vrah, který zavraždí obyčejného člověka?
Mám takovou myšlenku ale nedokážu ji přesně popsat. Jedinec nic sám nezmůže. Jedinec se podobá jen své vlastní skupině  a většinou jde s ní. A tohle je ono. Každý jde s lidmi. nejde proti nim. Omlouvám se, ale nejen lidé jsou svině. Jestli to někdo tak udělal (a udělal to) tak chybu udělal on. Jestli je to "bůh" z bible, na kterého abych pravdu řekl nevěřím, nebo nějaká jiná vyšší moc tak je to prostě jeho chyba. On to udělal a udělal to tak. Lidé za to celkově nemohou. Milujeme, myslíme, a cítíme potřebu zdokonalovat své okolí, a občas sáhneme do špantých prostředků.
Doufám že nemluvím od cesty... Moc v to doufám. Svět je prostě takový, a jestli se nám má příroda postavit, tak ať se tak stane. Raději bych se toho však nedožil.

16 nerrti nerrti | Web | 7. června 2009 v 14:09 | Reagovat

P.S. Ne všechny zvířata hypnotizují Ascarie. I ony mají potěšení z jídla a z vlastní sytosti. Lev nezhypnotizuje žirafu, jenom proto že to ona chce. Hlavně když se ON nají.
To že ony hypnotizují, tak tomu moc nevěřím.

17 val val | Web | 19. října 2009 v 14:23 | Reagovat

jsi na mém blogu

18 Mišula, Ascaria, Šohaj Mišula, Ascaria, Šohaj | Web | 23. listopadu 2009 v 18:28 | Reagovat

Ale ano já vím že to dotyčný zvíře má potěení.Ale prostě jsem vybuchla miluju tak zvířata že jsem prostě se nedokázala jinak vyjádřit.A já bojuju a ať si o mě říkaj všeci co chcou...

19 LOVE ANIMALS LOVE ANIMALS | 29. července 2010 v 20:50 | Reagovat

STOP KILLING ALL ANIMALS!!!!!!!!!

STOP ZABÍJENÍ VŠECH ZVÍŘAT!!!!!!!!!

20 AndrewsLea AndrewsLea | E-mail | Web | 14. srpna 2012 v 20:26 | Reagovat

When you are in the corner and have got no money to get out from that point, you would have to take the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a>. Just because it would aid you for sure. I take secured loan every year and feel OK because of it.

21 María María | Web | 14. prosince 2012 v 17:37 | Reagovat

"Kdo nám dává právo určovat, jaké zvíře je a není přemnožené a jaké má a nemá právo na život? Víte, který živočišný druh je momentálně na naší planetě nejvíce přemnožen? LIDI. Ano, lidi." V tom je celkem rozpor, ne? Kdo nám dává právo určovat, jaký živočišný druh, třeba člověk, je přemnožený nebo ne?

22 Tereza Tereza | E-mail | 1. ledna 2017 v 13:23 | Reagovat

Dobrý den, moc mě těší, že existuje takový web, kde je článek, který bojuje pro práva zvířat.
Chtěla jsem se zeptat, jestli nevadí, že jsem sdílela Váš článek s Vaší webovou adresou na naší facebookové stránce Beip Doggies. Na naší stránce také bojujeme pro práva zvířat.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama